koučování
Obchodní podmínky
Poskytovatelem služeb je Mgr. Ida Peťková, Ph.D. (dále jen „kouč“), IČ 73313823, se sídlem Brigádnická 257/71, 621 00 Brno.
Klientem se rozumí osoba, které je poskytováno poradenství ve formě koučovacích sezení poskytovatelem služeb na základě uhrazené faktury.
(dále také společně „strany“ či jednotlivě „strana“)
Klient a Poskytovatel spolu uzavírají tuto smlouvu o poskytnutí koučovacích služeb.
1. Předmět smlouvy
- Kouč se zavazuje poskytnout Klientovi koučovací služby v souladu se standardy International Coach Federation (dále jen „ICF“) a etickým kodexem ICF.
- Koučování vychází z toho, že každý jsme originál a máme v sobě potenciál k rozvoji. Kouč pomáhá Klientovi v odhalení těch nejlepších vnitřních zdrojů a verzí sebe sama a nalézt cestu k dosažení cíle v souladu s osobností a situací Klienta. Kouč je nestranný průvodce.
- Kouč využívá maximálně svých koučovacích dovedností k posunu Klienta směrem, který určuje Klient. Kouč se zavazuje dále se vzdělávát v koučovacích dovednostech pro zajištění kvality služeb.
- Klient se může s Koučem spojit v době mezi dvěma sezeními formou textových zpráv, krátkých emailů či krátkých telefonátů – maximálně 10 min. a to maximálně dvakrát mezi sezeními probíhajícími co 14 dní a jednou mezi sezeními probíhajícími co týden. Tyto telefonáty musí být uskutečněny v rámci všedních dnů (od 9:00 do 18:00 hod).
- Účelem těchto hovorů je podpora a motivace klienta v nepředvídatelných situacích.
- V zájmu Kouče i Klienta je, aby koučovací služby měly pro Klienta přínos.
- V případě, že Kouč vyhodnotí, že koučování pro Klienta není přínosné nebo je pro něj vhodná jiná odborná péče, probere svůj názor s Klientem.
- V případě, že Klient má dojem, že koučování nesplňuje jeho očekávání, sdělí svůj názor Kouči.
- V případě, že Kouč a Klient nenajdou způsob pro Klienta přinosné spolupráce, ukončí spolu spolupráci.
2. Termíny
- Koučovací sezení se uskuteční v předem dohodnutých termínech formou offline nebo online rozhovoru. Kouč i klient mohou případně požádat o přesunutí domluveného termínu. Druhé straně však dají vědět (telefonicky či smskou) minimálně 24 hodin předem.
- Pokud se bez včasné omluvy Kouč nebo Klient na schůzku nedostaví, může:
- Klient požadovat od Kouče náhradu v rámci náhradního termínu neuskutečněného setkání.
- Kouč považovat koučovací sezení za realizované a může za něj účtovat plnou cenu jako za uskutečněné setkání.
- Kouč a Klient se mohou domluvit, že sankce výše po druhé straně požadovat nebudou.
- Dohoda o ukončení spolupráce může proběhnout ústně, emailem či písemně.
3. Cena
- Klient se zavazuje uhradit cenu uvedené služby na základě vystavené faktury.
- V případě ukončení spolupráce dle Čl. 1/6 se Klient zavazuje zaplatit již uskutečněné koučovací setkání (pokud se strany nedohodnou jinak). Kouč se zavazuje vrátit cenu za neuskutečněné, ale již zaplacené sezení, a to nejpozději do 20 dnů od dohody o ukončení spolupráce.
- V případě ukončení spolupráce dle Čl. 1/6 u koučovacích balíčků (tj. platby za několik sezení předem s množstevní slevou) se Kouč zavazuje vrátit 100% ceny za neuskutečněné již zaplacené sezení, a to nejpozději do 14 dnů od dohody o ukončení spolupráce.
4. Povinnosti Kouče a práva Klienta dle etického kodexu ICF
- Kouč je vázán mlčenlivostí dle Etického kodexu ICF. Kouč se zavazuje zachovávat mlčenlivost o skutečnostech, které se dozví od Klienta během koučovacího setkání, pokud se Kouč s Klientem nedohodnou jinak.
- Kouč se zavazuje zachovávat mlčenlivost i vůči Sponzorovi (Sponzorem je ten, kdo platí koučovací služby, v případě, že to není sám Klient) a informuje ho pouze o tom, na čem se s Klientem přímo domluví.
- Kouč může sdílet zkušenost z koučování (např. formou videí či článků), ale jen tak, aby nebylo zřejmé, jakého klienta se situace týká.
- V případě, že Kouč zjistí, že by poskytování koučovacích služeb mohlo být ve střetu zájmu, je povinen spolupráci odmítnout či ukončit.
- Klient si je vědom, že pokud je jeho jednání ve sporu se zákonem, Kouč nemůže dodržet zásadu mlčenlivosti podle čl. 4 /1
- Další povinnosti Kouče jsou uvedeny v Etickém kodexu ICF.
Článek 5: Další ujednání
- Kouč bere v potaz ochranu osobních údajů Klienta dle platné legislativy.
- Kouč je oprávněn k účelu zpracování evidence a prověření splnění podmínek pro udělení mezinárodní certifikace ACC, PCC, MCC poskytnout osobní údaje Klienta (jméno, příjmení, telefonní číslo, emailová adresa, datum začátku a konce spolupráce, počet koučovacích hodin) Mezinárodní federaci koučů (International Coach Federation) se sídlem 2365 Harrodsburg Rd, Suite A325, Lexington, KY 40504.
své sny můžete začít realizovat už dnes - Začněte třeba
OSOBNÍ SWOT ANALÝZOU
Vyplňte své údaje níže a pošlu Vám pdf formulář s koučovacími otázkami, které Vám pomohou lépe porozumět tomu, kde se z pohledu své kariéry a hledání ideálního pracovního uplatnění nacházíte!
* Informace o ochraně osobních údajů